THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. augusztus 11., szerda

Beától:

Az izület az élet fordulópontjait és a könnyed váltást jelképezi.
a megerősités hozzá:
átadom magam a változásnak. a gondviselés őrködik lépteim felett, mindig a helyes irányban haladok

A körülmények ócsárlása. az elnyomottság és becsapottság érzete
a megerősités:
Életm irányitója én vagyok. Szeretem önmagam. bizom saját erőmben. az élet jó

Szeretetlenség. Hajlam a kritikára, neheztelés.
a megerősités:
Szeretek. szertem és becsülöm magamat. szeretettel tekintem a többieket

Büntetni, visszavágni, szemrhányás, kifosztottság
a megrősités:
szeretet és megértés vezérel. a szeretet fényében látom életemet

a kar:
képesség az élmények befogadására
tárt karokkal fogadom az élet adta lehetőségeket

tehát fogadd el a sorsod, minden nagyon szép és jó. Örülj a csekkeknek, a kiadásoknak, mert az univerzum tudja hogy jó ember vagy és megelőlegez neked minden kiadásodat amit bőséggel jutalmaz. lehet nem egyszerre jön hanem apránként de mig a jelennel

békélj meg addig nem jön a jobb

0 megjegyzés: